лично съобщение

03.02.2012 § има 1 коментар

Това е труден запис. Надявам се да го напиша както искам.

Отдавна пиша този блог с тайната мисъл, че той ме свързва с хора, които споделяме нещо. Мисля, че действително е така, дори и да не сте ми писали или оставили коментар. Има някаква потенциална връзка между нас. Ние сме особена порода в България, не често срещана, вие знаете.

Този блог е особен, труден блог. Така е защото голяма част от нещата в него биха заинтересували хора, които вече се интересуват от тях. Няма много обяснения, като между хора, които биха се разбрали с няколко думи. Не всички записи са такива за всички читатели, някои записи може да привлекат едни, други записи, други от читателите. За това блога според мен е труден. Не е лесно да задържи вниманието ви. Не е нарочно, така просто се получава.

§ One Response to лично съобщение

  • Светла каза:

    Селектираш информация, на която поне аз, не попадам, ако не си ти.
    И да… блогърите сме откачалки, ама на мен този обмен, по-ми е смислен от гледането на сериали,
    така че…
    няма труден и лесен блог… за всеки влак си има пътници
    🙂
    не се сещам, някога да си изявявал претенция да си комерсиален, така че… продължавай в същия дух!:)

Какво мислиш ти за това?

What’s this?

You are currently reading лично съобщение at времето.

meta

