искам да те питам нещо

31.12.2010 § 2 Коментари

Привет, читателю!
В края на годината е време за равносметки. Така си мислят доста хора. За мен не е така, тази година. Тази година, за мен, е година на въпросите. От известно време (няколко месеца) се питам с каква цел пиша този блог и с каква цел ще го пиша. Така стигнах до въпроси, които искам да задам на теб читателю. Не те познавам (малко са коментиралите).
Отвори формуляра за коментари и нека те чуя (изгарям от любопитство). Може да си анонимен или да ми пишеш на имейла, но остави мнението си поне по някои от моите въпроси.

  • Какво намираш в този блог, което те кара да се връщаш да четеш?
  • Какво те привлече отначало в блога?
  • Какво очакваш, а го няма в блога?
  • Кажи каквото решиш за това място или за мен! Отворен съм към всякакви реакции.
§ 2 Responses to искам да те питам нещо

  • Първо ме грабна името на блога. Двата „сгрешени“ бита подсказват, че има някакъв инфотехнически нюанс в думата „еволюция“. След това видях, че в един от таговете присъства Линукс, а аз проявявам голям интерес към отвореното общество.

    Засягаш много интересни теми и споменаването на неща като Фотошоп, образователна реформа, Читанката, проекти за бъдещето и други няма как да не привлекат вниманието.

    Имам малко проблеми с големината на шрифта и с това как CSS-правилата форматират текста на отделните публикации, но нищо толкова сериозно, с което Ctrl+Mousescroll да не може да се справи.

    Пожелания за още по-интересни постинги през следващата година!

  • Георги каза:

    Така е за „сгрешените“ битове, но предпочитам да оставя необяснена връзката им, според мен, с еволюцията. Нека хората решат сами.
    Относно отвореното общество обещавам един интересен запис за тази и други Интернет култури вдъхновен от един техен критик, който въпреки това не е против Интернет.

    Шрифта нарочно го направих по-голям за по-добра четимост и при мен е ОК. Вероятно зависи от вида на монитора, ще го проуча това. За CSS правилата в отделните публикации предполагам е виновен редактора на blogger, може ръчно да ги съставям.

    Благодаря за пожеланията и отзива! Твоя блог ми е в RSS четеца и пишеш доста смислени неща.

Какво мислиш ти за това?

What’s this?

You are currently reading искам да те питам нещо at времето.

meta

