софтуерни идеи с отворен код

27.02.2010 § има 1 коментар

AmpliFeeder е идея, която не съм срещал до сега. Това е страница с всички ваши публични действия в интернет. Събира чрез всичко, което решите да споделите от действията си (снимки, видео, страници или статии и т.н.) в различните популярни сайтове като Tweeter, Google Reader, Diggo, Flickr, WordPress.com или каквото ползвате. Тук, можете да видите софтуера в действие.
Dooble Web Browser e интересен браузър. В него се фокусира върху три идеи.
  1. Създаване на общество от потребители, ползващи браузъра.
  2. Сигурност и защита на информацията и комуникацията ви при онлайн сърфиране.
  3. Възможност за сваляне на всичко независимо да ли е ftp или torrent.
Интересни неща в браузъра са: 
  1. Търсачката му, която използва информацията от други нейни потребители да търси. Информацията, която се използва не се съхранява никъде.
  2. Има вградени програми за чат и имейл, които по подразбиране криптират комуникацията.
  3. Има и файлов браузър, който сигурно също е интересен, но не видях никъде нищо за него.
Enso Launcher не е нещо ново. Това е програма за по-лесно и бързо стартиране на програми и отваряне на прозорци, програми и файлове. Аз съм ползвал Launchy. Този вид програми действително позволяват да не се разсейваш в търсене на файл или програма, а да се съсредоточиш върху това, което правиш. Enso Launcher ми се струва по-добра от Launchy. В Enso Launcher всичко зависи как потребителя ще го настрои. Бързото му използване зависи как ще го настроите и дали разбирате програмата. По-добър ми се струва, защото има повече възможности от Launchy. Един блогър е писал за впечатленията си от Enso Launcher. Компанията, която го прави се нарича Humanized и има и други интересни продукти, но повечето са все още в beta  версия.
Това са интересни софтуери. Повечето са в начална фаза на развитие и според мен с малък шанс да станат много популярни и голям шанс да изчезнат. Все пак не се знае. Аз стискам палци за разработчиците им да успеят да продължат.
Представените тук софтуери не съм ползвал. Просто от това, което прочетох за тях, привлякоха вниманието ми.
§ One Response to софтуерни идеи с отворен код

Какво мислиш ти за това?

What’s this?

You are currently reading софтуерни идеи с отворен код at времето.

meta

