маркетинг със смисъл

01.11.2009 § Вашият коментар

Омръзнало ми е от маркетинг, който се опитва да продава като се обръща към фантазиите на хората и техните неосъществени желания. Това е маркетинг, който продава с помощта на сапунени мехури. Обещания без  съдържания в посланията на този вид маркетинг. Не отричам, че работи, но не ми харесва.
Преди време попаднах на реклама в LinkedIn на книгата „The Next Evolution of Marketing“. Автора определя, новия маркетинг като маркетинг със смисъл. По-точно този маркетинг е полезен за потребителя. Сам по себе си маркетинга има стойност, върши нещо да задоволи нужда на потребителя. Тук медията не е водеща, водещо е какво е направил маркетинга за теб, да живееш по-добре. Посланието е ние мислим за теб. Втората глава от книгата се казва „What Meaning Marketing Can Do for You“ и може да се прочете тук.
Видеото е кратко представяне на книгата.

UPDATE:

  1. ChangeThis Manifesto по книгата – Meaningful Digital Strategy: The Next Evolution of Marketing
  2. Видео от Authors@Google с автора представящ книгата си във видеото отдолу 
Advertisements

Какво мислиш ти за това?

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading маркетинг със смисъл at времето.

meta

%d bloggers like this: